En olycklig slump eller medvetet agerande?
Den frågan kan man verkligen ställa sig när ABK endast timmar efter att det publicerats en kritisk insändare om hissen på Pråmgatan 3 i mitt namn meddelar mig att den ansökan om bilplats som jag i samråd med ABK och deras Bobutik gjorde i början av veckan inte längre är giltig. "Det var ett misstag " är motiveringen! Ett misstag som i så fall upprepades från en annan registrering tidigare vecka.
Så, hur är det nu med hissen på ABK? Går den ända upp när det gäller behandlingen av hyresgäster eller kan jag räkna med fler "misstag"?
Torsten Andersson
Svar direkt:
Hej Torsten!
Självklart är det en olycklig slump. Du och ett antal andra sökande blev på grund av den mänskliga faktorn felaktigt erbjudna en bilplats. Ni fick därefter information om felet innan söktiden hade gått ut, tillsammans med en ursäkt. Har du fler synpunkter får du gärna höra av dig direkt till mig.
Jonas Rosenberg
kommunikationschef ABK